هنر بازیگری
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, توسط محمدجواد |
چرا در تئاتری مشهد باید یک نفر پیدا شود...

 

dsc_0005_2.jpgمشهد تئاتر- محمدجواد آبجوشک 17 ساله زاده مشهد هستم.  بازیگری را مدتی است شروع کردم ودر پی سرنوشتم با تئاتر آشنا شدم واین هنر با من آمیخته شد به طوری که بخش اصلی زندگیم قرارگرفت و زمانی جویا شدم که به هنر تئاتر در رسانه های شهرم توجه زیادی نمی شود  در جهت اطلاع رسانی ، تصمیم جدی گرفتم تا با کارم تئاتر ونمایش را با اهمیت تر نشان دهم.

بنابراین وارد تعدادی از رسانه ها شدم و از زمان جشنواره رضوان که چندی پیش در مشهد بود فعالیتم را به صورت جدی شروع کردم و هر شب در پی اخبار و گزارش های تصویری از نمایش های در حال اجرا شدم و چندی بعد با وبسایت مشهد تئاتر که خبرهایی از تئاتر مشهد را ارئه می کرد آشنا شدم و خیلی خوشحال بودم که اخبار و تصاویر تئاتر را در این وبسایت منتشر کنم.

 من در اکثر فعالیت های هنری و بخصوص تئاتر مشهد در ضمن تهیه عکس وخبر حضور داشته  و با کارگردان ها و نویسندگان و بازیگران زیادی در این راستا صحبت داشته ام و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی با بنده داشته اند ولی تاسف از اینکه در این جامعه تئاتری مشهد 1نفر پیدا شود و بدین صورت رفتار کند. در ضمن بنده هیچ منتی در انجام کارهایم نداشته به صورتی که از کسی مبلغی دریافت نمیکنم و حمایت خاصی از مسئولین شهرم نمی شوم و با تمام عشق خود به این کار پرداخته ام وآن فرد با این رفتارش فکر نکند که من عکاسی را کنار خواهم گذاشت.
در همینجا اعلام میدارم که برای حفظ و بالابردن ارزش تئاتر شهرم تا آخرین بینایی چشمم برای گرفتن عکس های تئاتر و تا آخرین توان انگشتانم برای نوشتن اخبار تئاتر مشهد در این زمینه خواهم داشت. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.